Cum'è l'età di a pelle, ci hè una decadenza in funzione fisiologica. Questi cambiamenti sò induttati da tramindui intrinsici (crronologichi) è extrinsici (predominatamente uv) fattori. Botanichi offrenu benefici putenziali per cumbatte alcuni di i segni di l'anziane. Quì, revulemu selezziunati Botanichi è evidenza scientifica daretu à i so rivindicazioni anti-aging. Botanici ponu Offerte Anti-inflammentarie, Antiotizing, l'inemodimentu, uv-prutettu, è altri effetti. Una multica di botaniche sò listate cum'è ingredienti in cosmetichi populari è cosmeceutichi, ma solu un selezziunate uni pochi di mose. E ste anu sceltu basatu nantu à a dispunibilità di e dati scientifichi, l'interessu persunale di popularità, è a "prudutti cutivu è cosmeuccosi. U Botanicals riacquistenu quì includenu d'oliu Argan, oliu di coccu, crocina, febbra, tè verè, marigold, granegranata, è soia.
Parolle chjave: botanicu; anti-anzianu; oliu arganu; oliu di coccu; crocina; febbrafew; tè verde; marigold; grana; soia

3.1. Oliu argano


3.1.1. Storia, usu, è afflacaru
L'oliu di argan hè endemicu à u Maroccu è hè pruduttu da e sementi di Argania Exondianu cum'è in cucina, trattà l'infezioni di a pelle, è a pelle è a pelle di u capelli.
3.1.2. Composizione è mecanismu d'azzione
L'oliu d'arganu hè cumpostu da u 80% di u 80% di u 19
3.1.3. Evidenza scientifica
L'oliu argan hè tradizionatu in italiano à Maroccu per diminuite a pigmazione faciale, ma a basa scientifica di sta dumanda ùn era micca capitu prima. In un studiu di mouse, oliu arganu inhoppu di libria è dopachromu espressione di tautomeri è dopachrome mautomeria in B16 Murine Melanoma Cellule, anu risultatu una dita di u cuntenutu di melanini. Questu suggerisce chì l'oliu arganu pò esse un potente di melanin biosintesi, ma prucessi di cuntrollu randitu (RTC) in i sugetti umani sò necessarii per verificà sta ipotesi.
Una piccula rtc di 60 donne post-menopausale è / o una applicazione topica di a perdita d'acqua tecniche diminuita di a pelle), basatu di a pelle) inversamente ligata à l'elasticità di a pelle). I gruppi eranu randomizati per cunsumà l'oliu d'oliva o oliu arganu. I dui gruppi anu applicatu l'oliu arganu à u polzu di u polariu left. E misure sò stati purtati da i polsi di volar à u dirittu è left. I migliori in Elasticità eranu vistu in tropri fratelli à u polsonu induve l'oliu di arganu era appiecatu solu chì l'oliu arganu cunsuma in elasticità [31]]. Questu hè statu attribuitu à u cuntenutu antioxidante incontratu in l'oliu Argan in paragunamentu cù l'oliu d'oliva. Sò ipotesi per chì questu puderia esse dovutu à u so chjamatu di cunti di vitamina è è furianu, chì sò cunnosi Antioxidants.
3,2. Oliu di coccu
3.2.1. Storia, usu, è afflacaru
L'oliu di coccu hè derivatu da i frutti secchi di cocos Nudifera è hà parechje usa, tramindui storichi è muderni. Hè stata impiegata cum'è macarrance, a pelle è l'agente di cundidizioni, è in numero di prudutti cusmethiale. Mentre l'oliu di coccu hà numerosi ciid, cumprese l'acidu di coconut, acidu coconut, hercogenud coconut, oliu intrugentemente cù a vintu cù u vergine
L'oliu di coccu hè stata aduprata per l'inquistione di a pelle infantata è pò esse benefica in u trattamentu di i dermati atopici è e so e so effetti moisturazioni nantu à i so putenziali microdi in pazienti atopichi. L'oliu di u coccu hè statu dimustratu per diminuisce a culunizazione Aureus nantu à a pelle di l'adulti cù dermatite atopic in una doppia ceca.

3.2.2. Composizione è mecanismu d'azzione
L'oliu di coccu hè cumpostu da u 90-55% di triglicativi saturati (Aiutati Laurici, acidu gistricicu, acidu capriccio, acidu capricciu, e dicite palmit). Questu hè in cuntrastu cù l'olii di vegetali / frutti, chì sò principalmente cumposti da grassu insaturatu. Funzione di trigicamenti persunalizati in legno applicata per a pelle cum'è un emolliente inclinatu i bordi arricchiosi di cornociti è riempiendu i buchi trà di elli.
3.2.3. Evidenza scientifica
L'oliu di u coccu pò esse umidità di a pelle di l'anziana secca. Sessanta-dui per via di l'acidi grassi in vco sò di lunghezza simili è 92% eagiamu, chì permettenu di imballamenti più stretti chì rende un effettu o d'oliu o d'oliu. I trigliceridi in l'oliu di u coccu sò batti da i lipi in Flora di a pelle normale à GLYCerin è FATTI. GLYCERIN hè un umettante potente, chì attrae l'acqua à a capa di cornerale di l'epidermi di l'ambiente esternu è i capi più profondi. L'acidi grassi in VCO anu un cuntenutu di l'acidu linoleicu di bassa, chì hè pertinente da l'acidu linolicu pò esse irritante à a pelle. L'oliu di coccu hè superiore à l'oliu minerale in i pazienti cun dermatite atopica è hè cum'è efficace è sigura cum'è u minerale in u trattamentu Xerosi.
L'acidu allicu, precorursore di a monolaurin è un impurtante prupietà immubiliarii, pudete esse in modu mossu, esse rispunsevule di alcuni di effetti antimrobiali di VCO. Vco cuntene alti livelli di acidu ferru è p-toumolichi di acidi phenolici), alti livelli di ssi acidi fenolichi sò assuciati cù una capacità antioxidant più. L'acidi fenolichi sò efficaci contr'à u dannu uv-induvatu. Tuttavia, malgradu chì l'oliu di coconut pò funzionà cum'è un sole, in studii vitro suggerenu chì offre potenziale di bloccu pocu
In più di e so effetti di u moistu è antioxidanti, i mudelli animali suggerenu chì VCO pò diminuisce u tempu di guariscenza ferita. Ci hè statu un livellu aumentatu di collagmu di pepsin-solubile (collagine più altu) in ferite vu-trattati cumparati à i cuntrolli. L'histopologia hà dimustratu a prupieterazione aumentata di fibroblast è neovascularizazione in queste ferite. Più studii sò necessarii per vede se l'applicazione topica di VCO pò aumentà i livelli di collagen in l'anziane di a pelle umana.
3,3. Crocina


3.3.1. Storia, usu, pretendenti
Crocina hè un cumpunente biologicamente attivu di zaffron, derivatu da a stigma secca di Crocus Sativa di C. Zrafferone, incruciati di a Depressione, l'inflamazione, malatie, è assai altre.
3.3.2. Composizione è mecanismu d'azzione
Crocina hè rispunsevule di u culore di u zafferano. A Crocina hè ancu truvata in u fruttu di Geonniia Jasminoid ellis. Hè classificatu cum'è un glicosidu carotenoide.
3.3.3. Evidenza scientifica
Crocin hà effetti antioxidanti, pruteghja squalene contr'à a pericità UV indotta, è impedisce a liberazione di e mediatori inflamatori. L'effettu antioxidant hè statu detrocatu in acchioni chì anu mustratu attività antioxidant di viticulatu cumparà à pohibizione membrana di a celezza chì includendu Il-8, in TNF-α, Il-1α, è ltb maritu. Si diminuisce ancu l'espressione di geni dipendenti di multiple nf-κb. In un studiu cù cultivatu fibrowlasts umani rinduti, crocine ridotta uv-indettata uv Si diminuisce a pruduzzione di a pruduzzione è limita di i lumi. Crocina hè stata dimustrata per suppressione erk / mapk / nf-κb / stat signaling strap in cellule di hacat in vitro. Eppuru chì a crocina hà u putenziale cum'è una anti-aging cosmeceutical, u cumpostu hè labile. L'usu di e dispersioni di lipidi nanostruttu per l'amministrazione topica hè stata investigata cù risultati di promettenti. Per determinà l'effetti di Crocina in Vivo, Modelli di Animali Addiziunali è i Prudidi Clinichi è Randomizati.
3.4. Febbrafew
3.4.1. Storia, usu, pretendenti
Feverfe, tanacetum parthenium, hè una erba perennale chì hè stata utilizata per parechji scopi folti in medicina folk.
3.4.2. Composizione è mecanismu d'azzione
Feefefwa cuntene parthenolide, un Lactone Sesquitpene, chì pò esse rispunsevule di alcune d'effetti antiudamente, per via di l'inibizione di Nf-κb. Questa inibizione di NF-κB pare esse indipendente di l'effetti antioxidi di parthenolide. A parthenolide hà ancu dimustratu effetti di l'anticantiu contr'à u cancer di a pelle indutta è contr'à i cellule Melanoma in vitro. Sfurtunatamente, l'Parthenolide pò ancu causà reazzione allergique, i blisteri orali è e dermatis. A causa di queste preoccupazioni, hè generalmente rimarcata prima di febbra a febbra à i prudutti cosmetici.

3.4.3. Evidenza scientifica
A causa di i putenziali cumplicazioni cù l'usu topicu di parthenolide, alcune prodotti cosmetici attuali contenacta febbra una partenfersa in partenario (Pd-freecata), chì rivindicazioni sia gratuita potenziale. PD-Feverfew pò rinfurzà l'attività di riparazione di a pelle in a pelle, u potenzalmente decrecente u danni di l'UV. In anta in studiu vitro, PD-FEVERFOW hà attenuà a furmazione di u Ignogu UV induvatu UV Hà dimustratu effetti più forte antioxidant di u paragatore, vitamina c, è diminuì l'EV-indettu eritanta in un 12-Sughjettu RTC.
3,5. Tè Verde


3.5.1. Storia, usu, pretendenti
U tè verde hè statu cunsumatu per i so benefici di salute in Cina per seculi. A causa di i so putenti effetti antixidanti, ci hè interessu in u sviluppu di una forma di stazione, biièilibilibile.
3.5.2. Composizione è mecanismu d'azzione
Tè verde, da a Paglea Sinensizzi, Contene assai cumposti bioattivu cù pussibili effetti antificiati, cumprese a caffeina, e vitamine, è Polypenols. I principali Polyfenols in tè verde sò catechins, specificamente galocatechin, epigallocatechin (eCG), è epigallocatellichin-3-gallice). Epigallococatechin-3-Gallate hà antooxidant, photoprotrettivu, fotoprotrice, immunomenitivu, antichiogenichi propietarie è anti-inflamanti. U tè verde cuntene ancu alti quantità di gattivu Glycoside Kaempferol, chì hè ben-assorbita in a pelle dopu a dumanda topicale.
3.5.3. Evidenza scientifica
Extract di tè Verde Reduce a Produzzione Verda Intracellulare In Belro è hà diminuitu di necrosi indotta. Epigallocatechin-3-gallate (un polifenol di tè verde) Inibitu a perossida di idrogenu, supprime fosforilazione di u filu, è diminuisce l'inflamazioni attraversu l'attivazione di NF-κB. Aduprendu l'Ex di VIVO di una donna di u 31 anni, a pelle hè pretrattata di u teatru biancu o verde di i celluli
In un mudellu di u mouse, l'applicazione topica di l'estratto di u tè di UV hà purtatu à l'epicurazione di l'Eritine, diminuite l'infiltrazione di a pelle di Leukocytes. Pò ancu inibisce 5-α-reductase.
Diversi studii chì participanu à sughjetti umani anu evaluatu i benefici potenzani di l'applicazione topica di tè verde. L'applicazione topica di una emulsione di tè verde inhibita 5-α-riductase è hà purtatu à una dimensione di a dimensione di microcomedone in l'acne microcomedonale. In un studiente di a seconda faccia di sei settimane di sei ore, una crema distrata epCg maquester 1 α-1α) è a crescita di crescita endrotelale (vegf) In un studiu di doppiu cecu, sia u tè verde, u tè biancu, o u veiculu solu hè stata applicata à i buttuli di 10 voluntari sani. A pelle era dunque irradiata cù una dosa ethtama minima 2 × minima (med) di UVR Solar-simulatu. E biopsie di a pelle da sti siti dimustrati chì l'applicazione di l'estrattu di tè Verde o biancu puderia riduce significativamente a teravettazione di e cellule Landria, basati nantu à a pusitività Langagne. Ci hè ancu una prevenzione parziale di danni di l'oxidative obidattivi uv indettati, cum'è evidenziatu da i livelli diminuiti da 8-ohdg. In un altru studiu, 90 vuluntarii adulti sò stati randomizati in trè gruppi: senza trattamentu, tema verde, o tè biancu topicu. Ogni gruppu era subitu subitu in diverse livelli di radiazione UV. U fattore di prutezzione in Vivo Sun hè stata trovata à circa SPF 1.
3.6. Marigold


3.6.1. Storia, usu, pretendenti
Marigold, Calenula Italinalis, hè piantazione fioritura aromaticu cù pussibulità Terapeutichi. Hè stata aduprata in a finestra folk in i dui su Stati Uniti è i Stati Uniti cum'è medicamentu topicu per i brusgi, riutichi, e rashes. A marigold hà ancu vistu l'effetti Anticicfer in mudelli di Murine di u cancer di a pelle senza melanoma.
3.6.2. Composizione è mecanismu d'azzione
The main chemical components of marigolds are steroids, terpenoids, free and esterified triterpene alcohols, phenolic acids, flavonoids, and other compounds. Ancu se un studiu hà dimustratu chì l'applicazione topica di l'estratta di Marigold - Dormu di a Radiazione per u cancellu di u senu quandu hè paratu cù l'applicazione di a crema apparioru
3.6.3. Evidenza scientifica
Marigold hà un effetti potenziale è cistototicu antioxidante diciaturi annantu à e cellule di u canchja umanu in un mudellu di celellu di pelle um umanu in antitro. In una studiu separatu in vitro chì cuntene l'oliu di calendula via UV Spectrophoometesometric è Fcunsì un spettru di l'assorbiu in a gamma di 290-320 nm; Questu hè stata presa per significà chì l'applicazione di sta crema offruta una bona prutezzione di u sole. Hè impurtante di nota, però, per quessa era una prova in vivo chì u calculò a vuluntà è resta micca cumpletu per questu
In un mudellu Murigold Murine, Marigold Extractà un forte effettu antioxidante dopu l'esposizione UV. In un studiu differenti, implicae i rati albino di l'applicazione topica di u tema di u calente essenziariu à malonescu, a cresce i livelli, glutheria, a supergoxide è ascorbicu à a pelle.
In un studiu cecu un solu cecatu cun 21 sugetti umani, l'applicazione di u calendula cristiana à e gallevali aumentata a pelle diminuzione ma ùn hà micca effetti a pelle significativu.
Un putenziale limitariu à l'usu di a marigold in Cosmetichi hè chì a Marigold hè una causa cunnisciuta dermatitis chì li sò parechji altri membri.
3,7. Granazzatu


3.7.1. Storia, usu, pretendenti
Granciu, Punica di Granatum, hà putente antiisidante è hè statu adupratu in parechjeurti multipru cum'è antioxidante topicu. U so cuntenutu anticu antioxidante face un ingrediente putenziente interessante in e furmazioni cosmetiche.
3.7.2. Composizione è mecanismu d'azzione
I cumponenti biologicamente attivi di granegne, antichi, l'acidu ascorbicu, biacinu, petidiu è piperidina alkaloio. Questi cumpunenti biolologicamenti attivianu estratti da u suchju, sementi, buccia, scorca, arrugraghju, o stesse di u grangaru. Alcuni di sti cumpunenti sò pensati avè un antitumor, antitummatori, antisodidativi, Antioxiid, è PhotoCtotettivi è PhotoCtotettivi. Inoltre, pomegranate hè una fonte potente di polifenols. L'acidu Ellegicu, un cumpunente di l'estratto di pomegranate, pò diminuisce a pigmentazione di a pelle. A causa di esse un ingredientu anti-aging, parechji studii investigati per aumentà a penetrazione di a pelle di questu compostu per l'usu topicu.
3,7,3. Evidenza scientifica
Grancruate di frutti extraprore pruteghja fibrobrasts umani, in mitro, da a morte di u UA UV; prubabilmente a causa di l'attivazione diminuita di NF-κB, downregulation di a riparazione di a campana di prova Dimostra l'effetti di u tumo Anti-tumo à u tumo è inhibe a modulazione UVB-induttata di NF-κB è di e frontiere. Applicazione Topicale di a Rind Rind ESTRARGATE COX-2 in a pelle porcina estrazzata, risultatu in effetti anti-inflamatorii significativi. Ancu se l'acidu ellegicu hè spessu pensatu à esse u cumpunamentu più attivu di l'estrattimentu di granitata, un mudellu dimustratu chì hà dimustratu l'attività antica cù l'inflammatoriu per l'acidu di Pommanzà cù Standardizata à l'acidu di ellegicu. L'applicazione topica di un microemulicu di l'estratto di pomitrana usendu un paragone di u pomentu di u polu
3,8. Soia


3.8.1. Storia, usu, pretendenti
A soia sò alimenti à alta proteina cù cumpunenti bioattivi chì puderanu avè effetti anti-aging. In particulare, a soia sò alta in isoflavoni, chì pò avè effetti aniicrinogeni è effetti di l'estrogenu per a struttura di l'estrolica. Questi effetti di l'estrogenu - cumbattenu potenzalmente cumbattenu alcuni di l'effetti di a menopause nantu à l'agghi di a pelle.
3.8.2. Composizione è mecanismu d'azzione
Soy, da glycine maxi, hè alto in proteina è cuntene isoflavoni, cumprese glycitein, equol, dadiin, è genistein. Questi isoflavoni, ancu chjamati Phytoestrogeni, pò avè effetti estrogeni in l'omu.
3.8.3. Evidenza scientifica
A soia cuntenenu multiple isoflavoni cù benefici anti-agenti. Trà altri effetti biologichi, gdditein dimustra l'effetti antioxidanti. I fibroblusti dansichi trattati cù Glycitein mostrò proliferazione apritativa aumentata è a migrazione, a sintesi aumentata di collagen tipi I è III, diminuì MMP-1. In un studiu separatu, l'estratto di soia hè statu cumminatu cù l'estratto di l'alma di l'alma di l'antiali di l'antioci Diidzoin, un isoflavone di a soia, hà dimustratu anti-wrikle, di light-wilanding, è di pelle di pelle. Diadzoin pò funzionà l'estrogenu - β in a pelle, insezendu in una spressione lampata di l'antioxidanti endogene è a diminuzione di i fattori di a creatinocitica è a migrazione. U soli isoflavONODoid equol equol aumentò collagen è elastin è diminuì mmps in a cultura cellulare.
Studi supplementari in Vivo Murine Studi Demostrate a morte di u Cellu di UVB è una diminuzione di epidermali declinata in e cellule dopu l'applicazione topicale di estratti isoflavone. In un studiu pilotatu di 30 donne piltmenopausi, amministrazione orale di u spessu isoflavone per sei mesi chì hà u tomontu equipatu è a collina aumentata di u collinu in i zoni di u sole. In un studiu di studiu separatu, purificate iSAslavesi inhibiti UV-induttatu Keratinocyte è diminuitu Tewl, un spessore epiderman, è eRythema in a pelle di u mouse UV-espostu.
Una futuru doppia rct di 30 donne anziane 45-55 paragunatu l'applicazione topica di estrogen è geniste (soia isoflavone) à a pelle per 24 settimane. Eppuru chì u gruppu applicanu l'estrogenu era i risultati superiore, i dui gruppi dimustrati un tipu aumentatu I II II III Facial Collagen basatu nantu à a pelle preuuriculosa. ELIGOPTIDES SOYLANTE A DECRECE ENYTHEMA INDICE IN UVB (Attuarme) è diminuite i celluli di u sunburntra è i ricordi di a pirimadina di UVB-Irradiate Una prova clinica di u doppiu di u doppiu di u veiculu à u veiculu à a 125 settimane à 65 sugetti facciali di una mellorazione Inseme, Sti fattori puderianu offre offrti putenziale anziani anziani, ma prucessi cliniche robusti robusti sò necessarii per dimustrà adeguatamente u beneficu.

4. Discussione
I prudutti botanichi, cumpresi quelli discussati quì, anu effetti vintu anti-aging. I miccanismi di botanici anti-in l'antichendii liberamente u putenziale (prutezzione in u telefuninu custituitu, aumentata moisturidiunali, è parechje effetti chì portanu à una furmazione di collagen. Alcuni di sti effetti sò mudeste quandu accugliteate à farmaceutificà, ma questu ùn scontranu u so benefici potenziale, è hà utilizatu in cunjunzione cù l'altri misuti di solidu è trattamentu prufessiunale di u ghjornu è trattamentu prufessiunale di a pelle.
Inoltre, Botanichi offre ingredienti biologicamente alternative per i pazienti chì preferiscenu aduprà solu ingredienti "naturali" nantu à a so pelle. Eppuru chì questi ingodienti si trova in natura, hè impurtante di stressà à i pazienti chì questu ùn significa micca chì questi ingredienti anu cunnisciuti avversi i potenziosi di e so potenziale
Comu i prudutti cosmetichi ùn anu micca bisognu di u listessu livellu di evidenza per pruvà l'efficacità, hè spessu difficiule per stabilisce se i rivindicazioni di effetti anti-aging sò veri. Parechji di i botanici elenunati quì, però, anu effetti di ancividia antica pussibol, ma prucessi citiche reguti più. Ancu se hè difficiule per predicà cumu sti agenti botanichi beneficiaranu direttamente pazienti è i cunsumatori in u fatturariu, hè assai di l'ingrossu di a pelle, chì anu a diversazione di a pelle Per un numaru limitatu di sti agenti botanichi, in primazione à a pupulazione generale pò esse uttenita di l'evidenza di a so azzione biologica
Tempu di Post: Maghju-11-2023