Chì sò i benefici di i Ginsenosidi?

Introduzione
Ginsenosidisò una stazione di sesso naturale truvatu in e radiche di a pianta di ginseng panax, chì hè stata aduprata di seculi in Medicì Cinese Tradianu. Sti composti bioattivi anu acquistatu l'attenzione significativa in l'ultimi anni per via di i so benefici di salute potenziale. In questu articulu, spiega i diversi bidici di ginsenosive, cumprese u so effetti in funzione cognitivia, u modulazione di u sistema, anticanziali anticalcrativi.

Funzione cognitiva

Unu di i Beneficii più cunnisciuti di i Ginsenosidi hè u so putenziale per migliurà a funzione cognitiva. Diversi anu dimustratu chì i ginsenosive ponu pruduce memoria, chì amparà è veranu u performance cognitivu. Quessi effetti sò pensati à esse mediati à diversi meccatici, cumprese a modothermitters, fetilochji, è a profozione di neurogenu, u prucessu di generatare novi neuroni in u cervellu.

In un studiu publicatu in u ghjurnale di l'etnofarologia, i cerveceri trovanu chì i ginsenosives anu da fà fattore sposiale (BDNF), una proteina neurotropica di u cervellu è crescita i puliti. Inolincialmente, i ginsenosidi sò stati mostranu per prutegge contra e malatie cortive è di e malatie neuroodhigenative, cume a malatia di l'Alzhedegen è Parkinson, riducendu u stress oxidativu in u cervellu.

Moullazione di u Sistema Immune

I Ginsenosidi sò stati trovati u modlulare di u sistema immune, abilicendu a so capacità di difende contru contru l'infetti è e malatie. Questi composti sò stati dimustrati per stimulà a pruduzzione è l'attività di e cellule di i più di diverse immune, macchianu, macrofages, è fymhocotte, chì ghjoca ancu un rolu di cruciale in a difesa cruciale è e cellule di cancer.

Un studiu hà publicatu in u Ghjurnamentu Immunofarmacologia Internaziunale Pudè puderia migliurà a risposta immune in i pazii di cita chì si prisentavanu e funzioni cellule immune. Inoltre, i ginsenosidi sò stati mustratu per pusezzioni antivisori è antivisi naturali per sustene l'incorsa di immune è l'investie.

Proprietà anti-inflammatiche

Inflammadazione hè una risposta naturale di l'immune di u sistema è infezione, ma l'infelamenti cronichi ponu cumputa à a varizza di diverse malatie, chì a malatie cardiovocular, cumprese a malatie cardiovosa, cumprese a malatia cardiovosa, cumprese a malatie cardiovarculari I Ginsenosidi sò stati truvati per pussede e proprietà ant-inflammatiche patrocinarie, chì pò aiutà à mitigà l'effetti dannosi di inflamazioni cronica nantu à u corpu.

Un studiu publicatu in u Journal of Ginseng Research hà dimustratu chì i ginsenosidi puderia suppressione di i Cytokines Pro-inflammatoria è inibisce l'attivazione di e cellule di firma in l'inflammatori. Inolincialmente, i ginsenosidi sò stati dimustratu à riducenu l'espressione di produtteri di spedizione inflammatiche, cum'è a cicloxeuxase-2 (Cox-2) e ossidu in oxidu inducabile (inos), chì sò implicati in a risposta inflammentale.

Attività anticicletta

Un altru spaziu d'interessu in a ricerca di Ginsenoside hè a so attività di anticoru potenziale. Parechji studii anu suggeritu chì i ginsenosidi ponu esercite l'effetti di l'anti-cancre è a proliferazione di u cancru (a furmazione di u tumore di u tumore di u tumore

Una revisione Publicata in u ghjurnale internaziunale di e Scienze moleculari evidenziate u putenziale anticanfer, in particulare in u pettu, U Lung, liverescenti di u colore. A rivisione discututa i diversi meccanismi cù quali ginsenosides exect e strade di fallimentu di e cellulare, a regità di a immubulamentu contr'à e cellule di canchiu.

Cunclusione

In cunclusione, i ginsenosives sò un cumposti bioattivu truvati in panax ginseng chì prupone una larga gamma di benefici di salute potenziale. Queste include meglienti in a funzione cognitiva, modulazione di u sistema immune, e proprietà Anti-inflamanti, è l'attività di anticanciera. Mentre hè necessariu più ricerche di i miccanismi di l'azzione è u putenziale terapeuticu, l'evidenza esistente suggerisce chì questi composti tenenu prometti per a prumuzione di salute è benessere

Riferimenti
Kim, JH, & Yi, Ys (2013). Ginsenoside RG1 supprime l'attivazione di e cellule denditi è a proliferazione cellulare in vitro è in vivo. Immunofarmologia Internaziunale, 17 (3), 355-362.
Leung, KW, & Wong, cum'è (2010). Farmacologia di i Ginsenosidi: Revisione Letteratura. Medicina cinese, 5 (1), 20.
Raadad, K., Gille, C., Liu, L., RAUSSCH, WD, è l'usu di Ginseng in a macchina cù l'enfasi in disordini neurodegenativi. Journal of Parmacologs Scienze, 100 (3), 175-186.
Wang, Y. & Liu, J. (2010). Ginseng, una strategia neuropremamenti potenziale. A medicina complementaria basata è alternativa, 2012.
Yun, tk (2001). Breve Introduzione di Panax Ginseng ca Meyer. Journal of Science Medica Coreana, 16 (supportu), S3.


Tempu post: Apr-16-2024
x