Perchè u tè neru apparisce rossu?

Tè neru, cunnisciutu per u so sapore riccu è robustu sapore, hè una bevanda populari hà giotu da i milioni di u mondu. Unu di l'aspetti intriganti di u tè neru hè u so culore rossu distintivu quandu si brusgiava. Questu articulu hà da scopu di esplurà i mutivi scientifichi daretu à u culore rossu di tè neru, lightdendu in i prucessi chimichi chì cuntribuiscenu à questu fenomenu.

U culore rossu di un tè neru pò esse attribuitu à a presenza di cumposti specifichi chì sottumessi trasformimenti chimichi durante u prucessu di faleginia. I cumposti primari sò respitsidannunarii di u culore russu sò Iariubi è à izafeli, chì si sò furmati per l'ossidazione di i piloti di tè durante a processazione di l'ossidazione chì u Diu neru.

Durante a pruduzzione di tè di tè neru, e foglie di tè sò sottumessi à una seria di prucessi, incruciati secchi, russu, è secca. Hè durante l'oxida di l'ísidazione, particularmente in particulari, sottumessi enzcadizioni, chì cresce à a furmazione di iarubi ètheaflas. Questi composti sò rispunsevuli di u culore rossu riccu è u sapore caratteristicu di tè neru.

Theareubigini, in particulare, sò grandi cumposti pilari chì sò reddish-marroni in culore. Sò furmati per l'attraversu u polimerizazione di i catechini è altri sapone sò presenti in foglie di u tè. Theaflavins, invece, sò un compostu Polsentolichi picculi chì cuntribuiscenu ancu à u culore rossu di tè neru.

U culore rossu di u tè neru hè intensificatu in più da a presenza di antocyanini, chì sò i pigmenti solubili di l'acqua trovu in certi cultivi di tè. Questi pietà ponu impartisce un ammucci rossu à u tè rossu à u tè rubrocciu, aghjustendu u so prufilu in generale.

In più di e trasfurmazioni chimiche Chanu durante a trasfurmazione di u persi, factorianu cum'è a varietà di formiche di tè, crescente, è trasfurmazioni, è trasfurmazioni, u culore neru. Per esempiu, u livellu di l'ossidozione, a durata di la ferminciazione, è a temperatura pudere anu processatu pò esse impattu u culore finale.

In cunclusione, u culore rossu di tè neru hè un risultatu di l'intervenza cumplessu di u cumposti chimichi è i prucessi chì participanu à a so pruduzzione. Theariubigins, theaflavins, è antocchia sò i tasti chjave à u tonu rossu di u tonu rossu di u tè rossu di u tè neru, cù a so furmazione è u trasfurimentu di u modu datu u culore caratteristicu è u sapore di quella amata.

Riferimenti:
Gramza-michaa A. L'infusioni di tè: a so attività antioxidant è prufilu fenolicu. Alimenti. 2020; 9 (4): 507.
Jilani t, iqbal m, allem m, et al. Trasfurmazione di tè neru è a qualità di u tè neru. J FUCHE SCI TECNOLO. 2018; 55 (11): 4109-4118.
Jumtee K, Komura H, Bamba T, Fukabaki E. Predicazione di u Cale di tè Giapponese da a Cromatografia di Gasa / Spectrometaria PowerPrint J Biosci Bioeng. 2011; 111 (3): 255-260.
Komes d, horžić d, bellščak-patvanovavić a, et al. Cumpusizioni fenoliche è proprietà antioxidant di alcune piante medicinali tradiziunali affettate da u tempu di estrazione è idrolisi. Phytochem anale. 2011; 22 (2): 172-180.


Tempu post: Maghju-09-2024
x