U tè neru, cunnisciutu per u so gustu riccu è robustu, hè una bevanda populari apprezzata da milioni di persone in u mondu. Unu di l'aspetti intriganti di u tè neru hè u so culore rossu distintivu quandu hè fattu. Stu articulu hà da scopu di scopra i ragiuni scientifichi daretu à u culore rossu di tè neru, lampendu a luce nantu à i prucessi chimichi chì cuntribuiscenu à stu fenominu.
U culore rossu di u tè neru pò esse attribuitu à a prisenza di cumposti specifichi chì sottumettenu trasfurmazioni chimichi durante u prucessu di preparazione di tè. I composti primari rispunsevuli di u culore rossu sò thearubigins è theaflavins, chì sò furmati per l'ossidazione di i polifenoli di tè durante u prucessu di fermentazione o oxidazione chì u tè neru sottumessu.
Duranti a pruduzzione di tè neru, e foglie di tè sò sottumessi à una seria di prucessi, cumprese l'asciugatura, u rolling, l'ossidazione è l'asciugatura. Hè durante u stadiu di l'ossidazione chì i polifenoli di tè, in particulare catechine, sottumettenu l'ossidazione enzimatica, chì porta à a furmazione di arubigini èteaflavine. Questi composti sò rispunsevuli di u culore rossu riccu è u gustu caratteristicu di u tè neru.
Thearubigins, in particulare, sò grandi composti polifenolichi chì sò rossi-marroni in culore. Sò furmati da a polimerizazione di catechine è altri flavonoidi prisenti in e foglie di tè. Theaflavins, invece, sò composti polifenolichi più chjuchi chì cuntribuiscenu ancu à u culore rossu di u tè neru.
U culore rossu di u tè neru hè più intensificatu da a presenza di antociani, chì sò pigmenti solubili in acqua chì si trovanu in certi cultivars di tè. Questi pigmenti ponu dà un tonalità rossu à u tè infusu, aghjunghjendu à u so prufilu di culore generale.
In più di e trasfurmazioni chimichi chì si trovanu durante a trasfurmazioni di tè, fattori cum'è a varietà di pianta di tè, e cundizioni di crescita è e tecniche di trasfurmazioni ponu ancu influenzà u culore rossu di u tè neru. Per esempiu, u livellu di l'oxidazione, a durazione di a fermentazione è a temperatura à a quale e foglie di tè sò processati, ponu influenzallu u culore finali di u tè brewed.
In cunclusioni, u culore rossu di tè neru hè u risultatu di l'interazzione cumplessa di cumposti chimichi è prucessi implicati in a so pruduzzione. Thearubigins, theaflavins, è antociani sò i cuntributori chjave à a tonalità rossa di u tè neru, cù a so furmazione è l'interazzione durante a trasfurmazioni di tè chì dà u culore è u gustu caratteristicu di sta bevanda amata.
Referenze:
Gramza-Michałowska A. Infusioni di tè: a so attività antioxidante è u prufilu fenolu. Alimenti. 2020;9 (4): 507.
Jilani T, Iqbal M, Nadeem M, et al. Trattamentu di tè neru è a qualità di tè neru. J Food Sci Technol. 2018;55(11): 4109-4118.
Jumtee K, Komura H, Bamba T, Fukusaki E. Predication of Japanese tea green ranking by gas chromatography/mass spectrometry-based hydrophilic metabolite fingerprinting. J Biosci Bioeng. 2011;111(3): 255-260.
Komes D, Horžić D, Belščak-Cvitanović A, et al. A cumpusizioni fenolica è e proprietà antioxidanti di alcune piante medicinali usate tradiziunale affettate da u tempu d'estrazione è di l'idrolisi. Phytochem Anal. 2011; 22 (2): 172-180.
Tempu di post: May-09-2024