I pigmenti blu permessi di aghjunghje à l'alimentariu in u mo paese includenu u pigmentu blu gardenia, phycocyanin è indigo. U pigmentu blu di Gardenia hè fattu da u fruttu di Rubiaceae gardenia. I pigmenti phycocyanin sò soprattuttu estratti è trasfurmati da e piante d'alga cum'è spirulina, alga blu-verde è nostoc. L'indigo di a pianta hè fatta da a fermentazione di e foglie di e piante chì cuntenenu indole, cum'è indigo indigo, indigo woad, indigo di legnu è indigo cavallu. L'antociani sò ancu pigmenti cumuni in l'alimentariu, è certi antociani ponu esse usatu cum'è coloranti blu in l'alimentariu in certi cundizioni. Parechji di i mo amichi tendenu à cunfundà u blu di blueberry cù u blu di phycocyanin. Avà parlemu di a diffarenza trà i dui.
Phycocyanin hè un extracte di spirulina, una materia prima funzionale, chì pò esse usata cum'è pigmentu naturali in l'alimentariu, i cosmetichi, i prudutti di salute, etc.
In Europa, a ficocianina hè aduprata cum'è materia prima di l'alimentariu di culore è hè aduprata in quantità illimitate. In i paesi cum'è a Cina, i Stati Uniti, u Giappone è u Messicu, a phycocyanin hè aduprata com'è una fonte di culore blu in diversi alimenti è bevande. Hè ancu utilizatu com'è agente di culore in supplementi nutrizionali è farmaceutici in quantità chì varieghja da 0.4g-40g / kg, secondu a prufundità di culore necessaria per l'alimentariu.
Blueberry
Blueberry hè un alimentu chì pò direttamente vede blu. Ci hè assai pochi alimenti chì ponu vede blu in a natura. Hè cunnisciutu ancu lingonberry. Hè una di e picculi spezie d'arburi di fruttu. Hè nativu di l'America. Unu di l'alimenti blu. I so sustanzi di culore blu sò principalmente antociani. L'antociani, cunnisciuti ancu com'è antociani, sò una classe di pigmenti naturali solubili in acqua chì sò largamente esistenti in e piante. Pertenenu à i flavonoidi è soprattuttu esistenu in forma di glicosidi, cunnisciuti ancu com'è antociani. Sò i sustanzi principali per i culori brillanti di fiori è frutti di pianta. Basa.
I fonti blu è blueberry blue di phycocyanin sò diffirenti
Phycocyanin hè estratta da spirulina è hè una proteina pigmentata blu. Blueberries uttene u so culore blu da l'antociani, chì sò composti flavonoidi, pigmenti solubili in acqua. Parechje persone pensanu chì a phycocyanin hè blu, è i blueberries sò ancu blu, è spessu ùn ponu micca dì chì l'alimentariu hè aghjuntu cù phycocyanin o blueberries. In fattu, u zuccu di blueberry hè viole, è u culore blu di blueberries hè dovutu à l'antociani. Dunque, a paraguni trà i dui hè a paraguni trà phycocyanin è anthocyanin.
Phycocyanin è antociani sò diffirenti in u culore è a stabilità
Phycocyanin hè estremamente stabile in u statu liquidu o solidu, hè chjaru blu, è a stabilità diminuirà ovviamente quandu a temperatura supera i 60 ° C, u culore di a suluzione cambierà da blu-verde à giallu-verde, è si sbiadisce cù alkali forte.
U polveru di l'antocianina hè rossu rossu scuru à rossu marrone chjaru.
L'antocianina hè più inestabile di a ficocianina, chì mostra diversi culori à pH differenti, è hè assai sensibile à l'acidu è l'alkali. Quandu u pH hè menu di 2, l'antocianina hè rossa brillanti, quandu hè neutru, l'antocianina hè viola, quandu hè alkaline, l'antocianina hè blu, è quandu u pH hè più di 11, l'antocianina hè verde scuru. Dunque, in generale, a bevanda aghjuntu cù l'antocianina hè viola, è hè blu in cundizioni alkaline debbuli. E bevande cù phycocyanin aghjuntu sò normalment di culore blu.
Blueberries pò esse usatu cum'è colorante alimentari naturali. Sicondu a Fundazione Americana per a Salute, i primi residenti americani bollivanu latte è mirtilli per fà pittura grisa. Pò esse vistu da l'esperimentu di tintura di mirtilli di u Museu Naziunale di Tintura chì a tintura di mirtilli ùn hè micca blu.
Phycocyanin hè un pigmentu blu chì hè permessu di aghjunghje à l'alimentariu
A materia prima di i pigmenti naturali venenu da una larga gamma di fonti (da animali, piante, microorganismi, minerali, etc.) è varii tipi (circa 600 spezie sò stati registrati da u 2004), ma i pigmenti naturali fatti di sti materiali sò principalmente rossu è giallu. Principalmente, i pigmenti blu sò assai rari, è sò spessu citati in a literatura cù parolle cum'è "preziosu", "assai pochi" è "rari". In u mo paese GB2760-2011 "Standardi igienici per l'usu di l'additivi alimentari", l'unicu pigmenti blu chì ponu esse aghjuntu à l'alimentariu sò u pigmentu blu gardenia, phycocyanin è indigo. È in 2021, u "Standard Naziunale di Sicurezza Alimentare - Spirulina Additivu Alimentariu" (GB30616-2020) serà ufficialmente implementatu.
Phycocyanin hè fluorescente
Phycocyanin hè fluorescente è pò esse usatu cum'è reagentu per qualchì ricerca fotodinamica in biologia è citologia. L'antociani ùn sò micca fluorescenti.
Riassume
1.Phycocyanin hè un pigmentu di prutezione chì si trova in l'alga blu-verde, mentri l'antocianina hè un pigmentu chì si trova in diverse piante chì li dà un culore blu, rossu o viole.
2.Phycocyanin hà diverse strutture moleculari è cumpusizioni cumparatu cù l'antocianina.
3.Phycocyanin hà exhibitu diversi benefici per a salute, cumpresi l'effetti antioxidanti è antiinflamatorii, mentre chì l'antocianina hè statu ancu dimustratu per avè proprietà antioxidanti è antiinflamatorii, è ancu benefici potenziali per a salute cardiovascular.
4.Phycocyanin hè utilizatu in parechji prudutti alimentari è cusmetichi, mentri l'antocianina hè spessu usata cum'è colorante naturali di l'alimentariu o supplementi.
5. Phycocyanin hà un standard naziunale di sicurezza alimentaria, mentri l'antocianina ùn hè micca.
Tempu di post: Apr-26-2023