Camminendu in a basa di piantazione di l'alimenti organici di Yangling

Nta l'ultimi anni, l'industria agricula di a Cina hà fiuritu, è a Zona di Dimostrazione di l'Industria High-tech di Yangling hà guidatu stu sviluppu cum'è un centru d'innuvazione è di sviluppu.Ricertamenti, BIOWAY ORGANIC andò à Yangling Modern Farm in Shaanxi per sente l'incantu di l'industria agricula di Silicon Valley.

nutizie

Cum'è a prima zona di dimostrazione di l'industria agricula high-tech à livellu naziunale in Cina, Yangling hè famosa per a so tecnulugia di punta è e so strutture avanzate.Hè ancu l'unica zona di cummerciu liberu pilotu cù caratteristiche agricule uniche in u paese.

Unu di i punti culminanti di Yangling hè u Sunshine Smart Service Center, chì hè stata cumpletata è messa in usu dopu à dui anni di custruzzione.U centru dimustrava una gamma di funzioni innovatori, cumprese serre intelligenti, serre di film multi-span americani di u Nordu, è serre di pannelli solari multi-span di u Mediu Oriente.I visitori ponu vede una zona di dimostrazione di l'industrializazione agricula efficiente chì copre una zona di 512 mu, induve una varietà di culturi sò piantate per a visualizazione.

nutizie

L'area di assistenza sanitaria di l'agricultura di divertimentu è l'area logistica intelligente di a catena fridda sò in pianificazione è custruzzione, chì aumenterà ancu u livellu di mudernizazione di l'industria agricula di Yangling.Sicondu Yang Fan, u rispunsevule di u parcu, a zona di dimostrazione di l'industrializazione agricula d'alta efficienza hà custruitu una serie di serre innovatori, cum'è una serra solare di pebble-backed, una serra solare SR-2, è un prefabbricatu di cambiamentu di fase. almacenamiento di calore attivu.serra solare.

Unu di i punti culminanti di Shaanxi Yangling Modern Farm hè a piantazione di kiwi organicu standardizata di prima classe domestica di 500 mu.A splutazioni ùn usa micca pesticidi chimichi sintetici, fertilizzanti è hormoni chimichi in a produzzione di kiwi.In u risultatu, u fruttu hè naturali è sanu, è a so valutazione di qualità hè u primu postu in a pruvincia per dui anni consecutivi.A splutazioni hè stata certificata biulogica da JAS, dimustrendu u so impegnu à e pratiche di agricultura biulogica.
Bioway Organic hè una marca di alimenti biulogica ben cunnisciuta chì hà fattu ondate in u mercatu.Cume i cunsumatori diventanu più cuscenti di i benefici di l'alimentazione sana, a dumanda di l'alimentu biologicu hè in crescita, creendu una dumanda di prudutti biologichi affidabili è affidabili.Bioway Organic risponde à questa esigenza fornendu alimenti biologichi di alta qualità produtti in modu ecologicu.

nutizie

Per assicurà chì Bioway Organic mantene a so reputazione di qualità, a cumpagnia hà misure strette di cuntrollu di qualità in u locu.Ricertamenti, Baowei Organic hà realizatu inspezioni di qualità nantu à a piantazione, a cugliera, u almacenamentu è a produzzione di e so materie prime biulogica.

A Base Agricola Yangling hè un vastu pezzu di terra induve Bioway Organic cultiva i culturi.Camminendu per u situ, si pò vede a lussurezza di i culturi cultivati ​​​​in una manera ecologica.I campi sò curati cù cura per assicurà chì e piante ricevenu i nutrienti chì necessitanu per cultivà forti è sani.

U prucessu di cugliera hè ugualmente meticuloso, è solu i culturi più maturi è sani sò selezziunati per a trasfurmazioni.Bioway Organic usa l'ultime tecnulugia per priservà i so culturi, assicurendu chì stanu freschi è sani.U prucessu di pruduzzione hè ancu attentamente monitoratu è solu i metudi più sicuri è efficaci sò usati per pruduce l'alimentu biologicu.

Tutti questi fattori si combinanu per aiutà à mantene a qualità di l'alimenti organici di Bioway Organic.L'imprese capiscenu chì u cuntrollu di qualità ùn hè micca solu per assicurà chì i so prudutti rispondenu à certi standard;si tratta di custruisce a fiducia cù i clienti.Essendu trasparenti nantu à i prucessi è e misure chì assicuranu a qualità, Bioway Organic crea relazioni cù i clienti basate nantu à a fiducia è l'affidabilità.

nutizie
nutizie

Per aumentà ulteriormente a trasparenza è assicurà a satisfaczione di i clienti, Bioway Organic offre un rapportu cumpletu di cuntrollu di qualità.U rapportu delinea e misure di cuntrollu di qualità in u locu, i risultati di l'ispezioni passate, è ogni migliuramentu fattu à u prucessu.

In cunclusioni, l'impegnu di Bioway Organic à u cuntrollu di qualità hè un fattore chjave in u so successu cum'è una marca di l'alimentariu biologicu.Facendu cuntrolli di qualità in ogni tappa di u prucessu di produzzione, a cumpagnia mantene l'integrità di i so prudutti è custruisce una relazione di fiducia cù i so clienti.Camminendu per a basa agricula di Yangling è videndu a so dedicazione è a so dedicazione in a produzzione di l'alimentu biologicu, pudete capisce perchè Baowei Organic hè una marca di fiducia.


Postu tempu: Apr-06-2023